Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Uddevalla Hockey Club
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Uddevalla Hockey Club.
Uddevalla Hockey Club
Följ oss för uppdateringar
I lördags hölls säsongsavslutning för samtliga lag i Herrestads Folkets Hus, Smedseröd.
Samtliga lag fick en stund på scenen där man fick berätta om säsongen, och fick medalj.
Det var e välbesökt avslutning, och när föräldrarna fick information, så fick spelarna äta korv och busa runt:-)
Stor eloge till Josefina Malm och Marie Stjern som med kort varsel fixade arrangemanget!
På bilden ser ni Malte Hansson som stolt visar upp sin medalj:-)
Ni ser mer från avslutningen om ni går in på våra sociala media.
OCH......
ni glömmer väl inte att gå in och rösta på vårt bidrag i Energiutmaningen? Prata med alla ni känner som har ett Facebookkonto och be dom rösta. Man får rösta 3 gånger
Ha en fin vecka!
//Eddie
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera